New extra Born Pretty Store HAUL | Tattoos

by - мај 27, 2017

Pozdrav dragi moji! Dobrodošli u moj novi post!
Izvinjavam se zbog neredovnosti postova, ali verujem da su oni koji su pročitali moj poslednji post, shvatili o čemu se radi, te se nadam da će moja neaktivnost biti opravdana. Danas vam dolazim sa novom recenzijom.

Radi se o proizvodima sa sajta Born Pretty Store, koji je jedan od meni prvih sajtova sa kojima sam sarađivala, samim tim, jedan od dražih, tako da sam se baš obradovala ovom paketu. U poslednjem paketu sam naručila set za acrylic nadogrodanju noktiju, koji jos uvek imam i koristim,samo sam ga ovog puta upotpunila, a uz to, narucila sam jos novu gomilu tetovaža. Interesantno za ovaj mesec je to što mi je paket stigao mnogo brže nego ikad pre, tako da pohvale za dostavu, ovog puta.


Prevashodno bih vam prezentovala Acrylic Powder Liquid tečnost, o kojoj sam Vam već pričala. Da se potsetimo, radi se o tečnosti, koja u dodiru sa Acrylic puderom postaje čcrsta gelasta masa, koja se utapkavanjem na nokat, steže i postaje potpuno čvrsta i glatka. Buildingom ove mase na nokat dobijate čvrste, glatke, tvrde nokte, identične onima koji su gelirani. Ovo je nova metoda nadogradnje noktiju, i mnogo je efikasnija i bezbednija jer se ne izlažete UV lampi i zračenju. Prethodno naručena tečnost se fenomenalno pokazala te sam odlučila da naručim još jednu, da je imam u zalihama, a u koliko se vama dopadne, možete je poručiti ovde.



Ehh, a sada bih da pređem na tetovaže koje sam poručila. Naime, poznato Vam je da sam ja veliki ljubitelj i pristalica tetovaža. S obzirom na moj broj godina, a i profesiju kojom sam odlučila da se bavim, sumnjam da ću imati tetovaže na vidljivim mestima, međutim ne postoji stvar, osoba ili situacija koja mi striktno može zabraniti tetovaže.


Smatram da je tetovaža stvar ličnog ukusa, tako da mi je osuđivanje tetoviranih ljudi skroz apsurdno, i ograničeno. Okej, možda ja, kao buduća medicinska sestra, ne bih trebala da imam istetovitan rukav, jer isti možda neće ulviati poverenje svim mojim 'pacijentima', međutim tetovaža nije nešto što odlučije to da li sam ja profesionalna i koliko u svom poslu.

Sigurna sam da ću cela svoja leđa i delove nadlaktica istetovirati, kao i noge, počev od spoljašnje i unutrašnje strane butina, pa sve do čukljeva, jer smatram da je tetovaža nešto što mene opisuje i karakteriše. Iako imam mali broj godina, imam puno životnih situacija koje su me obeležile, i ostavile trag na mojoj koži, tako da ću ja isti pretočiti u tetovažu.



Čemu sve ovo? Upravo, jer se vraćam na priču, da tetovaža mora, naglašavam mora, da ima značenje, i ulogu u vašem životu, jer to je nešto što ćete bukvalno zauvek nositi sa sobom, a sve one slučajeve tetoviranja bez ideje, već eto samo zato što je to moderno NE PODRŽAVAM! Toliko.

Sada bih se vratila na tetovaže sa sajta Born Pretty Store. Do sada sam ih u par navrata naručivala, i moram reći iskreno, da sam shvakog puta bila zadovoljna. Pre svega jer izgledaju jako realno, ljudi koji me susreću me stalno pitanju da li se radi o pravoj, jer osim što je sam dizajn realan, lepo prijanjaju uz kožu, i glake su, te zaista liče na prave tetovaže, a ne na neku nalepnicu.


Mnogi od vas su mi pisali i na mejlu, i na instagramu, tražeći da pišem još postova na temu ovih tetovaža, i evo, ispunjavam Vam želju. Ja ih jako volim, definitivno najbolje tetovaže koje sam ja probala su upravo ove sa Born Pretty Stora, dugotrajne su, bez obzira na kupanje, ne skidaju se tako alko. U koliko želite da ih skinete, uradite to skidačlem laka za notke i to je sve.

Iako je moja koža osetljiva, ne izazivaju nikakve alergijeske reakcije, te s te strane, apsolutno preporučujem tetovaže sa Born Pretty Stora, a osim toga, papreno su jeftine i povoljne.

















Linkovi na kojima možete pronaći ove tetovaže:

Pošto stalno naglašavam da je simbolika kod tetovaža mnogo bitna, u nekom od sledećih postova Vam mogu detaljno pisati o značenjima ovih tetovaža, ako želite. Verujem da će to biti interesantno. Nadam se da Vam se dopao post. Da li vi volite tetovaže? Kakva su Vaša iskustva sa njima? Pišite u komentarima, a mi se čitamo u sledećem postu. Do tada, voli Vas sve vaša...


Instagram, Facebook, email: Sandra.radojkovic6900@gmail.com

You May Also Like

79 коментара

  1. Bas zanimljive tetovaze, dopadaju mi se :-)
    Odlican post draga <3

    NOVI POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/05/fur-slippers.html

    ОдговориИзбриши
  2. Volim tetovaže,ali nemam ni jednu. Jako su mi lepe slovo tetovaže i verujem da ću ih jednog dana uraditi. Odličan post draga!

    ОдговориИзбриши
  3. Jako zanimljive tetovaze.S obzirom na moj broj godina,nemam tetovaze,ali pristalica sam istih.Novi post je na mom blogu,bilo bi mi drago ako bi pogledala ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam zašto, ali ljudima je uvek čudno kada vide istetoviranu doktorku, medicinsku sestru, profesorku, a dok sam ja na to sasvim navikla, jer igrom slučajeva jedna moja profesorka ima istetoviran gotovo ceo rukav, a definitivno je najbolji profesor koga sam ikada imala. :)
    Odličan odabir tetovažica :)

    ОдговориИзбриши
  5. Uživajući i u jednom dahu sam pročitala ovaj post. Stvarno je fenomenalan i delimo isto mišljenje. S druge strane, ja i nisam pristalica tetovaža. Zapravo, ja se lično ne bih istetovirala, ali mislim da tetovaže mogu biti mnogo lepe i definitivno one ne mogu menjati moje mišljenje o nekome. Tetovaže koje si ti naručila su fenomenalne i iako je teško to uraditi, možda bih izdvojila sovu.

    anasbloggerlife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Uživajući i u jednom dahu sam pročitala ovaj post. Stvarno je fenomenalan i delimo isto mišljenje. S druge strane, ja i nisam pristalica tetovaža. Zapravo, ja se lično ne bih istetovirala, ali mislim da tetovaže mogu biti mnogo lepe i definitivno one ne mogu menjati moje mišljenje o nekome. Tetovaže koje si ti naručila su fenomenalne i iako je teško to uraditi, možda bih izdvojila sovu.

    anasbloggerlife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Amazing post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Thanks a lot :D

    super interesting dear :D love it

    NEW WISHES POST | Birthday Wishlist!!! Pleeeease :P
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  9. Bukvalno si me natjeraa da naručim tetovaže. 😂❤ Jedva čekaaaam. 😍 Možeš li mi reći koliko ostaju na ruci?

    ОдговориИзбриши
  10. Very interesting the nail product, thank you for your review :)

    My Tester Mania Blog

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam ljubitelj ovakvih tetovaži, ali su mi se ove ipak na neki način dopale. Divno si napisala post i fotkice su kul. :) ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Drago mi je da si nam se opet vratila i našla vremena da pišeš. Ja sama mnogo tetovaže volim, ali sumnjam da ću ikada imati pravu. Ove su mi baš preslatke i u tvom fazonu. :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  13. Neverovatno je koliko se ti trudis da nam sve docaras,pravis iskrene recenzije i previse mi se dopada svaki tvoj post jer je napisan sa toliko paznje i truda.Ljubitelj sam tetovazi te me je tvoj izbor odusevio.Znam za znacenje pojedinih tetovazi,ali bih uzivala u citanju tvog posta na istu temu.

    http://ellalavomg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Joj ja bih baš voljela imati pravu tetovažu, ali baš neku veću poput ovih, posebno mi se sviđa vuk i kosturova glava *O*

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман28. мај 2017. 07:13

    Meni su najdraže tetovaže kao tekst ili neka riječ, ali i ove su sasvim dobre
    nominirale smo te za tag na našemu blogu ako želiš pa pogledaj.
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/05/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  16. that's so cute. i love anything from that store.

    anyway, I like your blog, wanna follow each other? please let me know. thanks :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM: @julieann_lozada

    ОдговориИзбриши
  17. Prelepa mi je tetovaža sa sovom! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Fantastic tatoo! I'd like to try it!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  19. Super tekst i slazem se da svako treba da ima svoje misljenje po pitanju svega. Kada su tetovaze u pitanju volim da vidim neku lepu i kako kazes sa znacenjem. Najsmesnije mi je kada neko ima tetovazu i ne zna sta pise na njoj niti sta znaci nego jednostavno "svidja mi se kako izgeda" Svidja mi se ideja da napises post o znacenju ovih tetovaza

    ОдговориИзбриши
  20. What beautiful tattoos, I really liked it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  21. I love the lion tattoo! It's so intricate and highly detailed! Such a great design

    ~Andrea Tiffany~
    aglimpseofglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Thanks a lot :D

    you alwys have the best products. sounds awesome!

    NEW REVIEW POST | AVON MARK: Color Corrector Cream SPF 50
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  23. Skroz zanimljivo mi izgledaju, bas u tvom stilu.
    Veliki pozz

    ОдговориИзбриши
  24. All look very cool, but the owl one is the prettiest.

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ОдговориИзбриши
  25. OMG I really love all of them!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  26. Iako sam, kako tinejdžerka, bila zaluđena tetoviranjem, vremenom me prošla ta ludost, ali ostao je jedan mali tračak koji me vraća ka njima. Nikada nisam imala predrasude o tetovažama, i slažem se sa tobom, da najviše trebamo raditi tetovaže koje će imati simbolično značenje. Iako sam više ljubitelj manjih motiva dopada mi se ovaj lav sa hvatačem snova. Nekako mi je mnogo čvrst, jak, a u isto vrijeme nježan i ranjiv.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  27. Ove tetovaze izgledaju skroz simpaticno, jedina im je mana sto nisu prave :) SUper post!

    ОдговориИзбриши
  28. these are so pretty and cool!

    ephemeralfox.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  29. Cool tattoos! Love the lion and wolf one.
    Have a happy summer!

    www.fashionradi.com

    ОдговориИзбриши
  30. Post interessante! ;)
    Obrigada pela visita, linda!!!
    Bom final de semana!! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  31. Odličan post! Moji nokti su užasno slabi a nikako da stavim umjetne ili actually nešto napravim s njima. Hvala na preporuci što se toga tiče, zvuči kao nešto što bi riješilo moj problem. Inače, tetovaže mi se jako dopadaju. I sama želim napraviti nekoliko kroz koju godinu, ali si želim uzeti dovoljno vremena da razmislim o tome čisto kako se ne bi desilo da se predomislim nakon što ih napravim, što mislim da neću. Jako me zanimaju značenja tvojih tetovaža, voljela bi da izbaciš post na tu temu :)
    novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  32. o wau, ja nisam ljubitelj tetovaze ali leti svakako jeam, nekako mi to super ide uz plazu i vrucinu! DOkle god su prvremene i mogu da se skinu :)
    lep izbor bas u tvom stilu!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  33. Draga ovo je fenomenalno. Veoma sam se odusevila... ljubac

    https://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    ОдговориИзбриши
  34. Odlican post draga! Moram da priznam da malo-malo ti gledam Instagram s misli kakvu li ce novu sad tetovazu da ima na sebi,haha :) Bas ti super stoje,podrzavam te da nastavis da ih narucujes :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши